De cate ori erati in strainatate si ati avut un disconfort din punct de vedere sanatate si ati fi dorit sa discutati cu un medic, dar v-ati gandit ca totusi nu era o chestie prea importanta pentru a te duce la un medic si a-ti activa asigurarea de sanatate in calatorii ? Mie mi s-a intamplat. Mi-aduc aminte de o febra destul de rebela in Hong Kong sau de o problema cu stomacul care a durat mai bine de o saptamana in Etiopia (de genul dupa fiecare masa la 10 minute de la prima imbucatura trebuia sa fug repede, repede la toaleta). Da, aveam asigurare de sanatate pentru calatorii (nici la Ruse nu am fost vreodata fara asigurare), dar parca nu mi se parea ceva atat de serios pentru a activa asigurarea – sa sun la Bucuresti, sa ma duc la doctor, etc, etc. Da, stiu ca nu era nici o problema, puteam activa asigurarea, dar aveam bariera asta “nu e asa de serios sa recurg la asigurare”. Si nu sunt singurul, am calatorit de-a lungul timpului cu multa lume – inclusiv in grupurile pe care le organizez si chiar daca apareau anumite probleme, nu erau asa de “serioase” incat sa recurg la asigurare. Ma rog, Slava Domnului ca nu am avut probleme serioase care sa solicite spitalizari.
Mai exista si alte cazuri. De exemplu, ajungi intr-o tara in care nimeni sau aproape nimeni nu stie engleza. Chiar acum vreo saptamana, eram in Brazilia si ma gandeam unde as fi gasit eu doctor vorbitor de engleza intr-o tara in care aproape nimeni nu stie altceva decat portugheza – singura limba latina pe care nu o inteleg deloc. Mi-am adus aminte si de un episod genial din filmul “Lost in translation” – Scarlett Johansson isi luxeaza sau fractureaza un deget, nu mai imi aduc aminte exact, se duce la un spital sa isi faca o radiografie, iar doctorul japonez ii explica foarte serios in japoneza care e problema, iar biata Charlotte (asa se numea personajul interpretat de Johansson in film) se uita cu atentie si scotea doar “aaaa” si “ooo”. Evident, nu pricepea o iota.
Ei bine, prietenii de la Eurolife FFH s-au gandit la aceste situatii si au introdus un nou beneficiu in asigurarile lor de calatorie – TELEMEDICINA, un serviciu unic pentru piata asigurarilor de medicale de calatorie din Romania. Adica in cazul in care ai o problema medicala – chiar si minora ca cele pe care le-am experimentat eu, poti suna si vorbi cu un doctor roman.
Suntem aproape in 2022, sunt 2 ani de COVID, timp in care Telemedicina a luat avant – sunt multe cazuri in care nu trebuie sa te duci literalmente sa stai fata in fata cu un doctor pentru a primi sfaturi de ce sa faci si ce medicamente sa iei. Si functioneaza.
Ei bine, in toate pachetele de asigurare de calatorie de la Eurolife, accesul la un doctor digital este inclusautomat. Eurolife FFH lucreaza cu Telios, prima companie de telemedicina din Romania. Pentru acest serviciu, medici din 21 de specialitati, printre care medicină generală, pediatrie, medicină internă, reumatologie, nutriție, diabet și boli metabolice etc, sunt disponibili 24 ore din 24, 7 zile din 7 – prin telefon sau internet, inclusiv prin apel video.
Consultațiile cu medicii Telios pot avea loc la orice oră din zi, și nu există limită de timp pentru discuția cu medicul repartizat. E ca și o vizită la medic, doar că de această dată, vine medicul la pacient. La sfârșitul consilierii, medicul Telios va oferi clientului un tratament specific adaptat nevoii. Consultația nu se termina însă aici. Pentru că în 48 de ore de la consultație, un specialist Telios va reveni pentru a verifica starea de sănătate a pacientului.
Cum ziceam, Telemedicina este inclusa in oricare din pachetele de asigurare de calatorie oferite de Eurolife FFH.
- Relaxat (care include asistenta medicala, acoperire cheltuieli de amanare a calatoriei in caz de COVID si nu numai, tratament dentar de urgenta, tratament de urgenta, repatriere)
- Echilibrat (toate mai de sus, inclusiv asistenta rutiera, asigurarea bagajelor si reducerea fransizei la inchirieri masini)
- Zen (toate mai de sus plus reimbursare in caz de anulare a calatoriei din motive medicale – asa zisul “storno”)
Toate pachetele le poti cumpara on-line, inclusiv cand esti la poarta de imbarcare in avion sau la coada la iesirea terestra din tara cu exceptia pachetului Zen care poate fi achizitionat doar in avans.
ATENTIE – in caz ca plecati din tara, vedeti ca puteti obtine o reducere de 10% din pretul pachetului daca la “cod de discount” veti trece IMPERATOR10.
Oricare dintre cele trei pachete de asigurari EUROLIFE FFH le gasiti aici ––> asigurari calatorie