Povestea zbor24.ro – agentia care ofera suport calatorilor 24 ore din 24, 7 zile din 7

Echipa de conducere zbor.ro

Acum cateva luni, va povesteam cate ceva despre agentia de bilete de avion on-line zbor24.ro care s-a lansat recent pe piata romaneasca. De atunci, i-am urmarit sa vad ce mai fac, cum se dezvolta si chiar am iesit la masa si cafea pe proprietarii ei si am aflat mai multe informatii si povesti despre cine este zbor24.ro si ce ofera in mod special celor care doresc sa zboare din si spre Romania.

In primul rand, in spatele lui zbor24.ro se afla doi tineri de la Chisinau – Ionel Gonta si Victor Afteni. Ionel s-a ocupat de vanzarea de bilete de avion de peste 15 ani, iar Victor a venit in echipa dupa cativa ani cu un business plan bine pus la punct. Era la inceput si erau mega-entuziasti. Ionel programa site-ul si se ocupa si de layout, iar Victor de partea de marketing. Evident, la inceput, in primul deceniu al anilor 2000, business-ul era off-line, agentie din aceea clasica cu vanzare pe strada, dar ulterior cei doi au “mirosit” perfect tendintele si au zis sa mizeze pe on-line – au avut ambitia sa fie prima agentie care vinde bilete de avion on-line din Moldova. Primul pas pare acum desuet, dar atunci era o Revolutie – puteai comanda bilete de avion, completand un formular on-line si un reprezentant al agentiei (care atunci avea brandul Explor Tur) te contacta si puteai cumpara biletul.

Dar momentul ZERO a fost in 2015 cand a aparut www.zbor.md, prima agentie de turism on-line din Moldova – cu serviciile care acum ti se par normale – sa vanda bilete total on-line, sa alegi dintre numeroase optiuni cu preturile afisate in timp real si confirmare imediata, sa platesti cu cardul. Si nu numai ca a fost prima agentie de turism on-line, a fost si primul magazin on-line din Moldova cu plata cu cardul – de fapt, banca cu care lucreaza cei de la zbor.md si-au implementat modelul de e-commerce pentru incasari cu cardul taman pe proiectul zbor.md. Da, cei de la zbor.md au facut pionierat prin Republica Moldova.

 

Din toata discutia pe care am avut-o cu Ionel si Victor, permanent, dar permanent s-au referit la customer service, la serviciul clienti. Este punctul lor forte si isi doresc ca tot mai multi dintre voi sa afle asta. De ce cineva ar apela la o platforma de cumparare bilete de avion si nu ar cumpara de pe site-ul companiei aeriene ? Un motiv il reprezinta ca ai evident, mult mai multe optiuni la indemana (e logic ca pe site-ul companiei aeriene nu vei gasi decat biletele respectivei companii, nu si ale competitiei !), dar si datorita serviciului de asistenta – care devine vital in momentele in care zborul iti este amanat, anulat sau si mai rau, pierzi o alta conexiune spre cine stie ce continent. Ei bine, cei de la zbor24 se ambitioneaza sa fie cei mai buni – investind extrem de mult in partea de asistenta – nu, nu vei vorbi cu vreun robot gen Alexa, Siri sau mai stiu eu cine, ci cu un om real si care se va da peste cap sa iti rezolve problema. In plus, acestia sunt disponibili 24 ore din 24, asa ca nu conteaza daca este ora 2 noaptea sau 5 dimineata in Romania, cineva iti va raspunde chiar si cand ai o urgenta.

Dupa succesul din Moldova (unde zbor.md controleaza zic actionarii cam 70% din piata – cifrele oficiale nu sunt disponibile), Victor si Ionel au decis sa treaca Prutul si sa se extinda si in Romania. Aici, platforma se numeste www.zbor24.ro taman pentru a sublinia faptul ca in caz de ceva, consultantii sunt la datorie 24 ore din 24.

Am intrebat cum s-au descurcat in pandemie. Atunci functionau doar in Moldova. Ca peste tot, a fost foarte greu. Dar au insistat sa primeasca banii de la companiile aeriene pentru a le returna cat mai repede clientilor, iar in unele cazuri au dat banii inapoi din banii lor cand companiile aeriene nu au vrut sa dea banii inapoi. In plus, absolut spectaculos – si-au pastrat toti angajatii, nu au dat pe nimeni afara. Acesta este si unul din motivele de ce au venit si in Romania – sa-si pastreze tot personalul chiar si in conditiile in care vanzarile de bilete scazusera la cote extrem de reduse. De aceea si acum, cand calatoriile au revenit in forta si foarte multe companii din domeniu – de la companii aeriene la platfome de vanzare de bilete, de la firmele care fac check-in-ul la restaurantele din aeroporturi au suferit din cauza unei lipse acute de personal, cei de la zbor24.ro nu au avut astfel de probleme.

 

Cum ziceam de atatea ori de cate ori am fost intrebat, NU EXISTA CEA MAI IEFTINA AGENTIE DE TURISM ON-LINE. Daca te uiti la un zbor, agentia X va fi mai ieftina, la zborul de a doua zi, agentia Y va fi mai ieftina si asa mai departe. Asta pentru ca nu exista preturi fixe – pentru acelasi zbor, preturile variaza in functie de tara unde se vinde biletul (daca cumperi un bilet Bucuresti – Roma de la un furnizor roman, pretul e diferit daca iei de la unul american, polonez, georgian sau german), asa ca preturile pot varia uneori chiar si sesizabil. In schimb, ceea ce variaza sunt SERVICIILE – iar in acest caz o platforma de rezervare de bilete de avion poate fi cea mai buna. Iar www.zbor24.ro isi doreste sa aibe cele mai bune servicii de pe piata chiar si daca trebuie sa tine un numar record de angajati.

 

Am testat si eu call-centerul. Prin telefon, nu prin internet. Nu odata, ci de cateva ori pentru a vedea viteza de raspuns la telefon. De vreo 2-3 ori alaturi de proprietari, de cateva ori, singur acasa – de fiecare data, s-a raspuns in cateva minute.

Deci, care sunt punctele de diferentiere ale www.zbor24.ro ?

  1. Serviciul cu clientii functioneaza 24 ore din 24, 7 zile din 7. Esti in Montevideo si acasa este 2 noaptea, ti se va raspunde. Esti la Bucuresti si ai avion la 5 dimineata si sunt probleme, ti se va raspunde.
  2. Pot fi contactati printr-o gramada de modalitati. Telefon: + 40 31 78 11 110. Whatsapp – acelasi numar. Email: contact@zbor24.ro. Sau pe Facebook aici https://www.facebook.com/zbor24/ (foloseste chatul Facebookului) , pe Instagram aici https://www.instagram.com/zbor24.ro/ , pe Telegram sau live chat pe site. Da, stiu, telefonul costa mult in roaming in afara Europei, dar daca prinzi vreun wifi, ai o gramada de optiuni online sa-i contactezi.
  3.  Iti fac check-in-ul. Stii cand ajungi la aeroport si ai uitat sa faci check-in-ul si compania low cost te taxeaza cu 50 sau 70 euro ? Cei de la zbor24.ro te trag de maneca si chiar iti fac check-in-ul in locul tau. Ca sa fiu cinstit nu stiu pe nici o alta agentie on sau off-line sa-ti faca check-in-ul. Jos palaria.

Eu zic sa intrati pe site-ul lor si vedeti ce si cum. Si daca aveti de mers pe undeva, puteti sa-i incercati. Sper sa nu trebuiasca sa ii contactati, sper ca toate zborurile voastre se vor desfasura fara probleme, in schimb va veti intersecta cu echipa de customer service atunci cand va veti primi boarding pass-ul cu check-in-ul facut.

Pentru a cumpara bilete de avion, faceti un click aici –-> www.zbor24.ro

Echipa zbor24.ro si zbor.md

Echipa zbor.md

Cum ziceam, sunt foarte multi angajati pentru a avea cel mai bun serviciu pentru clienti

Echipa zbor.ro largita

Categorii:
Diverse

Comentarii

  • Marius spune:

    Salut!
    Din ce citesc pe site-ul lor, pe zona de garantii iti ofera doar incercarea lor de a-ti rezolva eventuala problema si nicidecum solutionarea efectiva a acesteia (nu functioneaza ca o asigurare). Adica in loc sa suni tu, suna ei, eu cam asa inteleg…ma refer la garantii, fiindca in ziua de astazi cam asta ar fi marea problema, cand se amana pe banda rulanta zborurile.

    • Imperator spune:

      Pai daca nu opereaza zborul sau este intarziat, ei nu detin avioane sa le trimita in locul companiilor aeriene. Ei iti cauta cele mai bune solutii de la caz la caz in functie de politicile companiilor aeriene respective – rerutare, rambursare, etc, etc.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pin It on Pinterest