Inca 3 curse Tarom din Iasi: spre Torino, Bologna si Londra

Tarom.jpg

Am vazut ieri la cineva pe Facebook, dar nu am avut timp sa scriu, dar azi e musai… Taromul se pare ca se tine de planurile alea mari si serioase pe care le comunicase asta-toamna sa isi dezvolte un nou hub la Iasi si se tine de cuvant. Cu incepere din 26 aprilie (deci, de dinainte de Pasti), Tarom va adauga Torino, Bologna si Londra la destinatia deja operate direct si deschisa in decembrie – Roma.

Deci, din 26 aprilie, Tarom aloca un avion Boeing 737 – 300 permanent la Iasi care va opera de 3 ori pe saptamana la Bologna (martea, joia si sambata), Torino (aceleasi zile) si de doua ori pe saptamana spre Londra (marti si sambata, dar retur miercuri si duminica dimineata). Spre Roma, vor fi 4 zboruri (luni, miercuri, vineri si duminica).

Nu va aruncati inca pe site-ul Tarom ca zborurile nu sunt incarcate, dar probabil vor fi gata de cumparat in cateva zile. Mai sunt doar 2 luni pana la zborurile inaugurale Iasi – Torino, Iasi – Bologna si Iasi – Londra 🙂

Ce sa le urez ? Grad de incarcare cat mai bun si pista fara gropi ca am auzit tot soiul de povesti despre aeroportul din Iasi, nu stiu cat de adevarate sunt ca nu am zburat niciodata la Iasi 🙂

Sursa info.

Categorii:
Tips & Tricks

Comentarii

  • […] curse externe ale Tarom din Iasi vor fi operationale incepind cu 26 aprilie, scrie Cezar Dumitru pe imperatortravel.ro. Compania va aloca un Boeing 737-300 permanent la […]

  • Fragment raspuns Directorul General al Aeroportului Iasi (integral pe http://www.facebook.com/IASIairport): Nu se opereaza pista fara determinarea coeficientului de franare, care se face cu un dispozitiv special, conform reglementarilor aeronautice internationale.
    Perceptia pasagerilor legata de distanta in care franeaza un avion, de „pista cu gropi”, nu are nici o legatura cu ceea ce se intampla in realitate si cu ceea ce decide comandantul aeronavei. Pista Aeroportului Iasi este in parametrii acceptati pentru conferirea sigurantei in operare. Aspectul pistei este irelevant. Alti parametri se iau in considerare, spre exemplu PCN ( Pavement Classification Number), viteza vantului, orientarea sa, etc. In Romania, 90% din piste sunt identice cu a Iasului.
    Dar cu siguranta este nevoie de o pista noua, de aceea luptam pentru proiectul acesta de dezvoltare si modernizare a aeroportului nostru.
    Da, Boeing 737- 300 – cel cu care vom opera in continuare si cu care am operat Roma toata iarna, in conditii de siguranta maxima, fara evenimente de nici un fel – este potrivit pentru conditiile de la Iasi. Daca nu era potrivit, compania ar fi folosit o alta aeronava.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pin It on Pinterest