Se pare ca cei de la TAP Portugal au cam regretat ca au plecat din Romania. Ruta profitabila, numar mare de pasageri, lipsa de competitie. Cred ca nici ei nu stiu exact de ce au renuntat, dar ce e cert este ca au regretat si au hotarat sa revina. Deci, TAP Portugal anunta relansarea rutei Bucuresti – Lisabona, primul zbor fiind programat pe 2 iulie 2017, fiind programate cel putin in sezonul de vara 6 zboruri pe saptamana (zilnic exceptand marti). Dar alt lucru vreau sa-l subliniez. Vedeti ca zilele acestea, gasiti bilete la doar 115 euro dus-intors pana la Lisabona, un pret nemaivazut la TAP. Si nu cred ca trebuie sa va zic, in mod cert nu va dura prea mult :). Dar hai sa va dau detaliile
Data primului zbor: 1 iulie 2017
Orar de zbor:
Bucuresti – Lisabona 7:00 – 9:35 (zilnic fara marti si vineri)
Bucuresti – Lisabona 17:30 – 20:05 (vineri)
Lisabona – Bucuresti 0:15 – 6:15 (zilnic fara marti si vineri)
Lisabona – Bucuresti 10:45 – 16:45 (vineri)
Orarul mi se pare super fain (poti sa ai zile intregi sa vizitezi Lisabona, de exemplu, zbori vineri dupa-amiaza, pleci la 17:30 din Bucuresti, ajungand la Lisabona la 20:05 si te intorci duminica spre luni noaptea, plecand din Lisabona la 0:15, aterizand in jur de 6 dimineata la Bucuresti.
Tarif: se pare ca TAP are un tarif de lansare de 115 euro dus-intors (vezi capturile de ecran) care nu stiu cat va tine. Atentie, acest tarif este FARA bagaj de cala (in ultimul an, TAP a introdus si tariful fara bagaj de cala), daca vrei si bagaj, mai dai vreo 40 si ceva de euro.
Biletele pot fi cumparate pe site-ul TAP Portugal chiar si acum.
Acum, nu stiu cat succes vor avea cursele TAP. Inainte de retragere, erau unicii care zburau din Bucuresti la Lisabona, dar imediat dupa ce s-au retras, atat Blue, cat si Wizz au lansat curse spre Lisabona, deci placinta va fi automat impartita la 3. Rezultatul ? Cred ca vom avea din nou o vara cu preturi foarte faine pe Lisabona. Dar pe langa Lisabona, nu pot sa nu subliniez ca revenirea TAP inseamna si ca se va putea ajunge mai usor in destinatii gen Madeira, Capul Verde sau Brazilia, in primele 2 fiind acum destul de dificil de zburat (ma rog, se putea, nimic nu e imposibil, dar orare mai proaste si conexiuni negarantate).
Pentru mai multe informatii si mai ales inspiratie, aruncati o privire pe articolele mele despre Lisabona, Madeira, Capul Verde si chiar si Brazilia, unde TAP are numeroase conexiuni si destinatii acoperite (click pe numele regiunii / tarii)
Pai au revenit dupa ce a picat privatizarea…incercare cu scandal…nu e deloc profitabila cursa insa ca orice operator de stat face si chestii d-astea…au insa produse ieftine in catalogul de la bord…pe care nu le gasesti nicaieri…
E si nu e. 50% din TAP e in maini private care au si dreptul de management, statul putand interveni doar in cazuri de decizii strategice. Ruta de Bucuresti nu e o decizie strategica.