Anul trecut, Blue Air a facut o miscare surprinzatoare lansand zboruri spre Constanta din 4 destinatii interne si cateva externe. Erau, din cate stiu eu primele zboruri interne spre Constanta de decenii bune (in anii 70 – 80, Taromul zbura de la Bucuresti la Constanta, de fapt, ironia face ca primul meu zbor sa fie un Bucuresti – Constanta pentru ca ne-am dus sa saltam niste turisti olandezi de pe Litoral si apoi ne-am continuat zborul spre Amsterdam). Ei bine, zborurile au mers bine, asa ca cei de la Blue Air vor reveni cu zboruri spre si dinspre Constanta si in sezonul 2018… si dupa cum bine se stie prin aviatie, cand lansezi o cursa, trebuie sa o consolidezi si fix asta face si Blue Air. In plus, chiar adauga frecvente marite si o capacitate mai mare.
Cluj – Constanta. Anul acesta vor fi 3 zboruri pe saptamana in loc de 2 ca in 2017. Anul acesta se va zbura marti, joi si duminica (marti fiind noua frecventa), iar ca o alta noutate, zborul va fi operat de o aeronava Boeing 737-800NG (Next Generation), mai mare decat modelul Boeing 737-300 care a fost folosit anul trecut.
Timisoara – Constanta. De asemenea, anul acesta vor fi 3 zboruri pe saptamana in loc de 2 ca in 2017. In 2018, zborurile vor fi operate in zilele de luni, vineri si duminica, folosindu-se un avion Boeing 737-300.
Oradea – Constanta. De asemenea, o crestere – in 2017, era o cursa pe saptamana, in 2018, vor fi 2 curse saptamanale – luni si joi (perfect pentru un weekend un pic mai lung, anul trecut nu puteai pleca la mare decat o saptamana). Zborurile vor fi operate de un avion Boeing 737-300 ca si anul trecut, dar deja vorbim de o capacitate dublata fata de anul trecut.
Iasi – Constanta. Datorita ca rezultatele nu au fost exact cele asteptate, cursa intre capitala Moldovei si Constanta a fost anulata.
Zborurile vor fi operate in sezon, de la mijloc de iunie la mijloc de septembrie si pot fi achizitionate fie prin agentii de turism sau direct de pe site-ul Blue Air.
Imi pare foarte rau ca a fost scos zborul de la Iasi.
Nu stiu care a fost motivul.
Atat la dus cat si la intors avionul a fost plin ochi.
Marea problema a pasagerilor a fost intarzierea, 2-3 ore atat la dus cat si la intors.
Load factorul foarte prost. Zborurile spre Ardeal au fost pline, Iasi deloc. De aceea l-au scos.
Salutare Cezar,
Voi vizita Costa Rica la sfarsitul lunii septembrie, voi merge doar in partea de est la Tortuguero, Limon. Ce parere ai despre vreme caci am citit tot felul de informatii contradictorii?
In Tortuguero exista doua sezoane – sezonul ploios si sezonul foarte ploios. Este o zona in care daca prinzi soare (cum am prins eu o singura zi) esti norocos.
Buna ziua ma intereseaza daca anul acesta mai circula cursa Roma Constanta Multumesc
Cert nu, a mers foarte prost.
S-a scos trenul Iasi-Constanta, avionul ar fi avut succes mai mare acum.
Trenul ala era de cand lumea. Incredibil. Acum am verificat pe situl CFR.
Si eu stiu ca trenul ala e de cand lumea. De ce l-or fi scos ?
Au numai avioane foarte vechi. 737-300 alea cu care vor zbura de la Oradea si Timisoara au unu 27 de ani si unu 29 de ani. Niste cazane alergate de altii zeci de ani. Nici la 737-800, care se invarte pe la un 14 ani, Blue Air nu este prim proprietar. De fapt, Blue air nu este prim proprietar la nicio aeronava pe care o opereaza.
Dar in Romania cred ca si la AN-24, daca s-ar mai putea zbura, s-ar vinde bilete.
Si care e problema ? Atata timp cat sunt certificate, sunt la fel de bune ca oricare din punct de vedere safety.