De ani buni de când urmăresc promoțiile companiilor aeriene, știu o regulă de aur – atunci când apar prețuri bune și foarte bune, trebuie să te miști rapid, că biletele la prețuri promoționale dispar repede. Motivul e simplu – numărul biletelor este limitat (chiar dacă toate biletele ar fi la prețul acela, avionul nu este din elastic, să se mărească), așa că principiul care funcționează este „primul venit, primul servit”. Așa că întotdeauna este bine să fii printre primii care află de o promoție – evident, mai trebuie să fii rapid în a lua decizii, să ai banii pe card etc., dar de bază este să fii primul (sau printre primii) care află.
Cei de la Blue Air au, ca mai toată lumea din industrie, newsletter la care te poți abona. Spre deosebire de alte companii, Blue Air promite că newsletter-ul este forma de comunicare care anunță prima reducerile, rutele noi etc. – cu două ore înaintea celorlalte forme de comunicare. Deci se poate să „furi startul” și să ai mai mult timp până să te decizi.
De asemenea, poți afla cu două ore înainte și alte informații – când sunt încărcate orarele de iarnă sau de vară (care sunt încărcate de obicei cu vreo 6 – 8 luni înainte de primele zboruri și de multe ori sunt la prețuri foarte bune), iar uneori pot apărea și concursuri cu premii.
De exemplu, dacă e să arunc o privire la ultimele mailuri, cel primit azi acum câteva ore anunță reduceri de 15% pentru toate zborurile…
Cel de dinainte anunța o promoție conectată cu participarea la festivalul ieșean After Hills.
Cum te abonezi? Simplu – fă clic aici, completează-ți adresa de e-mail și vei fi primul care află… cu două ore înainte :).
Zboruri line să aveți !