Stiti ce face diferenta pentru o agentie de bilete de avion on-line ? Relatiile cu clientii. Nici un site din lume nu poate spune ca este cel mai ieftin, iar preturile sunt undeva similare in imensa majoritate a cazurilor, asa ca ceea ce face o mare diferenta este partea de customer service, de relatii cu clientul. Pentru ca realizezi importanta sa ai cu cine sa vorbesti atunci cand ai probleme – cand cursa se anuleaza, cand cursa are intarziere si nu mai ai conexiune, cand tu nu mai poti pleca maine si vrei cumva sa-ti muti biletul saptamana viitoare, cand, cand, cand … Acolo este marea diferenta. In faptul ca cineva iti raspunde si iti raspunde repede si te ajuta efectiv si rapid de multe ori in conditii de stress.
Imagineaza-ti ca Wizz isi anuleaza brusc zborul cu vreo 30 minute inainte de ora de decolare. S-a intamplat des in 2022, se va mai intampla intotdeauna. Dintr-odata se formeaza o coada formata din 170 pana la 230 oameni care fiecare are o nevoie diferita. Unii injura, blesteama, tipa de parca Wizz ar fi proprietatea mamei fetei de la check in si ea are cateva avioane private parcate in spatele blocului. Pana iti vine randul, se poate intampla sa dureze ore in sir. Asa ca daca ti-ai cumparat biletul de pe site-ul zbor24.ro si nu prin alte metode, mai elegant, ii contactezi pe cei de la zbor24.ro si ei vor incerca sa te rezolve mai repede sau mai elegant.
Cum ziceam acum vreo luna, zbor24.ro este liderul de piata din Moldova care a intrat de curand si pe piata din Romania. In Moldova, au cam estimativ 70% din piata, dar in Romania sunt la inceput si si-au dorit sa vina cu ceva diferit – iar aceasta diferenta vine din dorinta de a oferi cel mai bun si prompt customer service din Romania.
Zbor24.ro vine cu mai multe avantaje clare –
In primul rand, pot fi contactati 24 ore din 24, 7 zile din 7. Indiferent de ora, daca ploua, daca ninge. Sunt mai bine de 25 oameni care lucreaza la call center si acestia raspund foarte repede (am verificat de cateva ori la ore diferite, nu a durat mai mult de 3 minute sa-mi raspunda).
In al doilea rand, pot fi contactati prin diverse forme, nu doar telefon. Da, esti la capatul lumii, roamingul costa de rupe, nu-I bai, te conectezi la un wifi (sau rogi pe cineva sa-ti dea un pic de net) si ii contactezi. Se poate prin Whatsapp, Messengerul de la Facebook, Email, Instagram, Live pe chat-ul de pe site, Telegram.
Telefon: + 40 31 78 11 110
Email: contact@zbor24.ro
Facebook: https://www.facebook.com/zbor24
Instagram: https://www.instagram.com/zbor24.ro/
Site: https://www.zbor24.ro/
In al treilea rand, zbor24.ro iti face check-in-ul. Nu mai trebuie sa iti pui ceasul sa sune cu 24 ore inainte sa iti faci check-in-ul, cei de la zbor24 ti-l fac automat si iti trimit pe mail cartea de imbarcare (sau boarding pass-ul). Evident, trebui sa le spui in avans ca vrei la geam, la culoar, etc. Si nu risti sa ajungi la aeroport si sa iti aduci aminte brusc ca nu ai facut check in-ul si ca te taxeaza compania aeriana cum se intampla la low-cost.
Asa ca daca aveti de gand sa mergeti pe undeva cu avionul, aruncati o privire si pe zbor24.ro. adica aici ––> https://www.zbor24.ro/
Nu veti regreta.